|
 |
Czw 11:09, 09 Mar 2006 |
 |
Autor |
Wiadomość |
blodziu
Administrator
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ełk
|
Temat postu: 3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia [WORD] |
|
|
Modelowanie to podstawa -- fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele. Innymi słowy -- bez modelowania ani rusz, a jeśli zastanawiasz się, jak zabrać się do jego nauki, niniejsza książka powinna rozwiązać ten problem.
Kod: | http://www.torrent.net.pl/download.php/80a67e89e50273a2231083e4db41b20b74f5fb1a/3ds%20max%204.%20Techniki%20modelowania.%20Biblia%20%20%20%20%20%5BWORD%5D.torrent |
Waga: 19.93 MB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|